Ladies and gentlemen....BRUSH !

All Rush, all the time

Moderator: Priests of Syrinx

User avatar
Aerosmitten
Posts: 8809
Joined: Thu Nov 13, 2003 1:15 am
Location: Your House

Post by Aerosmitten » Sun Oct 17, 2004 11:29 pm

Och! Mai Big-Tow ows me a 'za!!! :evil:
Image
Image

User avatar
awip2062
Posts: 25518
Joined: Thu Nov 13, 2003 9:15 am
Contact:

Post by awip2062 » Tue Oct 19, 2004 2:38 pm

tsk, tsk, tsk

Not paying his Za dues.
Onward and Upward!

User avatar
Aerosmitten
Posts: 8809
Joined: Thu Nov 13, 2003 1:15 am
Location: Your House

Post by Aerosmitten » Thu Oct 21, 2004 12:34 am

Image
Image
Image

User avatar
DutchRush
Posts: 437
Joined: Tue Mar 02, 2004 10:52 am
Location: Zuidwolde, Holland

Whatever became of the band?

Post by DutchRush » Mon Nov 20, 2006 10:17 am

Hmmm...finally showing up here again, but I don't see no band anymore... :-D

User avatar
Me
Posts: 3086
Joined: Tue Dec 09, 2003 6:20 am

Post by Me » Mon Nov 20, 2006 11:25 am

Nice to see you DutchRush glad you could make it back.
To inquire about a book you recieved from "T" do you happen
to know where that is now?
When evil is allowed to compete with good, evil has an emotional populist appeal that wins out unless good men & women stand as a vanguard against abuse.

User avatar
DutchRush
Posts: 437
Joined: Tue Mar 02, 2004 10:52 am
Location: Zuidwolde, Holland

Oh Boy!

Post by DutchRush » Mon Nov 20, 2006 11:53 am

Oh boy! thanks for the welcome again "Me"...ghee, a lot has happenend ever since but indeed I'm still in this planet, hahaha...
Would that book by any chance, have anything to do with travelling music? haha...it's still here..I read already long ago and still quoting from it, hahaha....that interesting! no really...
Meanwhile lot has happened in my life -and I also tried to find many "victims" to read it, still to no avail..(silly eh? it's s?ch a good book!)

But anyway..it's still here in Holland :-D Is the book yours? because off coarse I will send it back there then..funny though, I never spoke about the book with Dawney again..and ehrr..we still speak! haha..
Just drop me a line with your adress and stuff okay? then I'lle see to it that it geds there...kk?

User avatar
awip2062
Posts: 25518
Joined: Thu Nov 13, 2003 9:15 am
Contact:

Post by awip2062 » Mon Nov 20, 2006 1:41 pm

TON! =D>

((((Knuffles))))

Hoe is het, Lief?
Onward and Upward!

User avatar
DutchRush
Posts: 437
Joined: Tue Mar 02, 2004 10:52 am
Location: Zuidwolde, Holland

....

Post by DutchRush » Mon Nov 20, 2006 1:43 pm

Hey dork!!! hahaha ;-) you know how it is here...X knuffff

User avatar
DutchRush
Posts: 437
Joined: Tue Mar 02, 2004 10:52 am
Location: Zuidwolde, Holland

Post by DutchRush » Mon Nov 20, 2006 1:47 pm

I am on IM with Rene now btw ;-)

User avatar
awip2062
Posts: 25518
Joined: Thu Nov 13, 2003 9:15 am
Contact:

Post by awip2062 » Mon Nov 20, 2006 1:53 pm

I'm on my way to IM now, but only have about 15 minutes. Tot dan!
Onward and Upward!

User avatar
Kares4Rush
Posts: 3191
Joined: Thu Nov 13, 2003 9:31 am
Location: New York

Post by Kares4Rush » Mon Nov 20, 2006 2:55 pm

DUTCHY!!!!! :-D :-D :-D How is my second favorite bass player!!!
Image

Freeze this moment a little bit longer...

User avatar
DutchRush
Posts: 437
Joined: Tue Mar 02, 2004 10:52 am
Location: Zuidwolde, Holland

....

Post by DutchRush » Mon Nov 20, 2006 2:59 pm

K?rennnn!!!! hiya! hahaha....second favourite hah? * hmmm...makes me wonder who's first! haha...I'm finnne thanks! how about you? Times haven't been th?t good for me, but since the last few months I'm totally back on track again...so good seeing ye X

User avatar
Kares4Rush
Posts: 3191
Joined: Thu Nov 13, 2003 9:31 am
Location: New York

Post by Kares4Rush » Mon Nov 20, 2006 3:05 pm

Same here! I'm sorry things haven't been great but I'm glad to see you here and "back on track" sooo..... :D
Image

Freeze this moment a little bit longer...

User avatar
DutchRush
Posts: 437
Joined: Tue Mar 02, 2004 10:52 am
Location: Zuidwolde, Holland

....

Post by DutchRush » Mon Nov 20, 2006 3:09 pm

Ah yes! we all have or "little/big" ordeals eh? the real meaning of it, is to come out...stronger! and I got out stronger, hahaha...I was planning of coming over here more btw. this better should not be a once again visit ;-)
Well...I never really left of coarse, 'cause I still had contact with Dawn and stuff...

User avatar
schuette
Posts: 17945
Joined: Thu Nov 13, 2003 2:45 am
Location: Grangemouth, Scotland

Post by schuette » Mon Nov 20, 2006 4:20 pm

Dutch has posted!!!!........now get your arse to the other bits of the forum

you never stayed in contact with me :( .....that better not happen again! :x
:-D
Image
Image
Image

Post Reply